Om Stress-Less

Vision:
Vi vil sikre bedre arbejdspladser hos vore kunder.

Mission:
Vi hjælper både virksomhed og menesker til forøget og forbedret levetid.

Vi gør en forskel:

For stress og arbejdsglæde for mange virksomheder. Vi kan spotte de ledere og medarbejdere, som skaber stress og dårlig trivsel. Med få ændringer kan vi ændre virksomheden til et bedre sted at være for alle.

Mit firma Stress-Less bygger på positiv psykologi som fundament for stressforebyggelse og trivsel.
Nøgleordene for at tiltrække og fastholde medarbejderne er tillid, ærlighed og respekt, som medvirker til engagement.
Jeg går ind for, at alle beskæftigede i den enkelte virksomhed deltager, altså både ledelse og alle medarbejdere.
I øvrigt illustrerer jeg mine foredrag med cases fra min tidligere revisionsvirksomhed, så deltagerne involveres i gruppe-gennemgang af cases.

Se min video:

Læs mere om de forskellige muligheder:

 Torben Hare Stress-Less